Saturday, May 14, 2016

TLOR රසිකයින් වෙනුවෙන් රැගෙන එන වාද බයිලා පෙළහර!!


(අළු ක්සේම භූමියේ සිට පැමිණි සුදු වත හැඳි ගැන්ඩල්ෆ්)

කලින් ඇඳන් හිටියේ මම තනිකරමම අළු
මොරියා වලදි වැටිල ආවේ ඇඳගෙන කිරි සුදු
උස් මිටි කම් නැතුවම මම සලකමි සම ලෙස
හොබිට්ලගෙයි ඩෝෆ්ලගෙයි හිතවතානෙ මම










(ආරම්භක බයිලාව අසා සමච්චල් හිනාවක් පෑ; මුලින්ම සුදු පැහැය මායාකරුවන්ට හඳුන්වාදුන් සරුමාන්...)

හැමදාමත් හොස්ස දැම්මේ අනුන්ගෙ වැඩකට
අල ගෙඩි දෙකකුත් උස නැති කොට කොට උන්ගෙම
එල්ෆ්ල එක්ක හිතවත්කම් තිබුණත් ලොකුවට
ඇයිද ගොනෝ පිටුපෑවේ සවුරොන් ලොක්කට






 

(ඕක් කෑල්ලක් අතේ හයිකරගත්,කඩුවක් සොයාගත නොහැකි වූ නිසා,සඟයකුගේ පොරවක් ගෙන එය මුවාත් තියමින් සරුමාන්ගේ අපහාස නිසා මළ අතට ගත් තොරින්)

එකයි දෙකයි තුනයි කියල හතරට ගැනපන්
පහ කියන්න කලින් පොරෝ පාරක් කාපන්
කොට මහතට රැවුල වවල හිටියත් පොඩියට
ත්‍රන්ඩුයිලුත් ඔළුව නැවුවා මේ මගෙ සීයට




(පියාගේ නම ඇසූ බැවින් මනෝ පාර නැවැත්වූ වෙන්න යන රණ්ඩුව දුටු ලෙගෝලස්)

ඩෝෆ්ල එක්ක තරහ වුනත් අපගේ මහ උන්
ගිම්ලි තමයි ලඟින් ගිටියේ ඕන සටනකට
පරණ කථා නවත්තලා දැන්වත් අපි හැම
එකතුවෙලා යමුද ඉතින් ඕක්ලා නැසුමට




(ඇරතෝන්ගේ වටින පුත්‍ර රත්නය වූත් ඉසිල්ඩර්ගේ උරුමක්කාරයා වූත්;ඒකාකාරී බෝරින් දිවිය නිසා කළකිරුණු,පස්චාත් යුද ආතතියෙන් පෙළෙන ඇරගෝන්)

උදේ ඉඳන් කැලේ ගිහින් අස්පය එක්කම
හැන්දෑවට තැබෑරුමේ ඒල් ගහපු සැප
දැන් ගන්නට බෑනේ ඉතින් රජෙක් වෙච්චි මට
එකම සතුට ආර්වෙන් ඇත මගේ පාළුවට



(රෝහන් දේසයේ නයිට් පදවියට පත්වීමට නියමිත මෙරියඩොක් බ්‍රැන්ඩිබක් හෙවත් මෙරී ;ෆ්‍රෝඩෝ වෙනුවෙන්)

කකා බිබී ඔහේ හිටියා සෙල්ලම් කර කර
හැම වෙලේම සතුටු වුණේ පයිප්පේ ඇද ඇද
දුබලයි අපි චූටියි අපි හැමෝම කිව්වට
සවුරොන් ලොක්ක කෙළවගත්තේ හීන් සැරයකට




 (මේ අතර හැඩය අහිමි සවුරොන් බයිලාව ආරම්භ කරයි

ASH NAGH KRIMPATUZA SIRIKOWI.....

(ගැන්ඩල්ෆ් ඔහු ලඟට පැමිණ කියන බයිලාවක් මෝඩෝර් වල බාසාවෙන් නැතුව තේරෙන සින්හලෙන් කියන ලෙස කියයි.අඳුරු අධිපතියා නැවතත් අරඹයි)

මුදු විස්සක් හැදුවා මම මගේ කම්මලේ
නියම මුද්ද තියං අනික් ඒව බෙදුවනේ
ඉසිල්ඩරය කපල දැම්ම මුද්ද දැමූ අත
රැගෙන ගියා මම බිහිකළ ශාපය දිගටම

(සියළු දෙනා එක්ව)

මිනිස්සුන්ට නැහිල යන්න මුදු ඕනේ නෑ
තණ්හාවයි ආසාවයි මුද්දට ඉහළයි
....
(සරුමාන්ගේ චරිතය රඟපෑ ශ්‍රීමත් ක්‍රිස්ටෝෆර් ලී අවුරුදු 92ක් ආයු වලඳා මිය පරළොව ගොස් ඇත.)

4 comments:

  1. බයිලාව යටින් වෙන දෙයක් හෙමීට කියලා තියෙන හැඩයි.

    ReplyDelete
  2. පස්ට.............. පස්ට..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. සැන්ක්යු සැන්ක්යු..

      Delete